Glæd dig til en helt særlig og gribende eftermiddag, når Fangekoret gæster Zions Kirke.
Efter en svær tid med usikkerhed efter tabet af korets stifter og mangeårige leder, Louise Adrian, er kræfterne nu samlet igen. Koret lever videre i bedste velgående, og de er klar til at levere et brag af en koncert!
Kom og oplev en koncert, der emmer af dyb alvor, rå ærlighed og en uovertruffen livsglæde på trods af livets omstændigheder.
Det bliver en eftermiddag, der rører hjertet og sætter spor.
Vi glæder os til at se dig!
Entré: 100,- kr